Wednesday 7 September 2011

Lova: Review Make up Nikah

Hi semua! As promised dulu, saya nak buat review tentang make up nikah saya pada 14 May 2011. Semestinya, waktu make up adalah waktu yg paling ditunggu oleh semua bride. Sama macam saya, sampai tiga empat kali mimpi MUA saya tak datang. Jangan terkejut jika kita mempunyai mimpi yang sama. Dont worry, itu adalah perkara biasa untuk semua bakal pengantin.

Thanks to my ex-Mua, yang merealisasikan mimpi ngeri saya. For those yang nak tahu cerita disebalik takbir, sila refer Post yang lepas. Saya sangat bersyukur sebab Lova terima saya dalam masa yang sangat singkat (Dua hari sebelum nikah) dan Alhamdulillah, I was very pleased with the way it turned out. Sangat flawless dan tidak terlalu heavy and yg paling penting it lasted all day! Besides, Lova ni sangatla punctual orangnya. 7.30 pagi dah sampai di rumah. Dia ambil masa satu jam setengah je untuk make up dan resultnya sangat memuaskan.



To Lova: Thank you for making me look and feel beautiful on my wedding day. You started my day off perfect with your amazing make up! :)



For those yang wish to hire her, she can be contacted through  http://www.lovaweddingku.blogspot.com

3 comments: