Wednesday 21 September 2011

Awin Seindah Wajah - Review Make up Reception

Hello Readers,
Sorry lama tak update blog. Sangat busy dengan wedding rentals lately. Today, saya nak buat review make up reception by Awin Seindah Wajah. :)
The minute I saw her portfolio, saya terus jatuh cinta! Memang saya tengah mencari make up artist yang pandai highlightkan bahagian mata. Bagi saya, mata adalah part yang paling penting di dalam feature seseorang. Bak kata orang, dari mata turun ke hati. ;p


Saya terus message Awin dan mintak quotation harga. Dua tiga hari kemudian, saya terus bayar deposit. Saya book Awin 6 bulan sebelum majlis dan tak pernah menyesal dengan pilihan saya. Alhamdulillah, saya sangat berpuas hati dengan hasilnya. Make up yang sangat flawless dan tahan lama. Selepas majlis, kami buat outdoor  photo shoot di Putrajaya dr pukul sebelas malam sampai la pukul tiga pagi! Sangat memenatkan tapi puas hati. Balik je rumah, masa nk buang make up, saya terkejut sebab make up tetap maintain macam baru buat. So kepada sesiapa yang nak buat photo shoot selepas majlis malam, bole la tido dan sambung photo shoot besok pagi. Huhu. Besides, Awin ni sangat pandai pakai kan tudung dan sangat helpful orangnya. Tak percaya? Awin tolong jahitkan kain saya yang suddenly terkoyak dibahagian zip. Seriously, you will never regret having her as your MUA.:)



For those yang still mencari-cari MUA, sila la lihat sendiri hasil kerja nya di Awin Seindahwajah facebook

9 comments:

  1. kak awin mekapkan mmg cantik! i pn suka :)

    ReplyDelete
  2. kan nana? Memang sgt cantik..suke sangat! :)

    ReplyDelete
  3. u cantik..!! make up pun cantik :)

    ReplyDelete
  4. huhu..sy terlambat utk book beliau..so sad...hmmm Pn Nawal boleh share tak pasal tudung yg dipakai..so sweet...hehe tq

    ReplyDelete
  5. cantik dia make up! :)
    But knape xboleh nk buka web dia ye?

    ReplyDelete
  6. Shura: Alhamdulillah..Thank you..:)

    Natrah: sayang nye..xpe...byk lg pilihan MUA..:) Tudung awning dlm tu saya beli kat kedai biase je..RM20 je kot..Awin ikat rambut sy tinggi2 n lilit kain bg nmpk lg tinggi..die gunakan ape yg ade je..:)

    Ainilazwa: x bole bkk ke? nnt i try link lain..:)

    ReplyDelete
  7. hye dear ur makeup is absolutely gorgeous.. ;) i mmg suka her makeup works, all brides jadik berseri2 n gorgeous with her magic touch..

    ReplyDelete
  8. Hi Renee, tu la..i mmg seryesly jatuh cinta tgk portfolio die...thats y i sgt confident choosing her as my MUA :)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum puan nawal..hehe..jalan2 kat facebook izzati ternampak gambar profile nawal yang sangat cantik,terus godek2 facebook nawal tapi x leh masuk,godek2 punya godek terjumpa lah blog ni..hehe...saya nak kate make up tu sangat cantikkkkkkkkkk....saya suke tengok tang mata and lipstick

    ReplyDelete